• (Android) Draw a Stickman: EPIC 2 mod daugiau primogemų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod daugiau primogemų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man nepatinka, kaip reikia mokėti už likusį žaidimą. Jei tai darysite 3 lygiu, tada taip pat galite mokėti pradėti. Suprantu, jei turite mokėti 5 ar 6 lygiu, bet kodėl toks ankstyvas lygis.

    Tai geras žaidimas, bet kai pasiekiau 3 skyrių, negaliu pradėti lygio net ir baigęs 2 skyrių. Manau, kad tai klaida, todėl prašau ją ištaisyti. Beje, jokių kitų problemų. Tai geras žaidimas. Tikiuosi, kad ši apžvalga bus naudinga visiems, kurie tai skaito.

    Sveiki, man reikia pagalbos, kodėl 3 atrakintas. Nežinau, kad man reikia jį nusipirkti, taip, jis geras, bet mano „stickman“ pašalina, kai palieku žaidimą, manau, kad tai vėluoja ar pan.

    Kai pradėjau tai žaisti, man atrodė, kad ne, ištrinti tai ir daugiau nebežaisiu! Bandžiau padaryti ką nors gražaus, pavyzdžiui, nupiešti gacha vilko asmenį, bet kai istorija prasidėjo, aš nupiešiau ne tai, ką nupiešiau, nupiešiau kažką gražaus, bet dabar tai atrodo kaip vilko lazdos kako jaustukas! NE...NEATSISIŲSTI...ŠIO...ŽAIDIMO...NIEKADA

    Man tai patinka, bet 1 problema, kurią turite nusipirkti, kad pereitumėte į kitą lygį, esu šiek tiek masinis ir liūdnas, todėl 3 žvaigždutės, tai viskas, ką pasakysiu, ir aš myliu žaidimą.

    Nėra penkių, nes jis vis vėluoja ir man vis tenka paleisti skyrių iš naujo. Aš tik 2 skyriuje ir jis labai atsilieka. Kalbu apie netinkamą įkėlimą, neleidimą man sukurti „Stickman“, o tai stabdo mano žaidimą ir sako, kad miriau, nors buvau visiškai sveikas. Ir jie taip pat neleido man nieko daryti, tiesą sakant. Vienintelis dalykas, kurį tai leido daryti, buvo beveik visą laiką judėti. Bet kai viskas užšalo ir vėlavo, mačiau tik mygtukus ir negalėjau pajudėti.

    Nekrauna

    Įdomus žaidimas, tačiau aš rekomenduoju pasiruošti arba gauti žaidimo leidimą, arba sumokėti 3,99 USD už pilną versiją, bet ne tą puikų žaidimą!

    Tai labai netvarkinga Jei neįdėsite nuotraukų ar nieko kito, žaidimas niekada nebus apdorotas, o jūs tiesiog turėsite tokį statinį ekraną

    Man patinka ši programa, nes jūsų piešinys atgyja. Galite rasti įvairių pieštukų, tokių kaip pieštukas nuotraukoms, kardo pieštukas ir kitas pieštukas. Štai kaip žaidimas yra įdomus!

    Laaaaaaabai geras geimas statou⭐⭐⭐⭐⭐ ačiū kurejui

    Labai nepatiko nes negalima viso zaisti

    Geras žaidimas, bet ar galėtumėte padaryti taip, kad pradėdami žaidimą 1 lygiu pradėtumėte nuo kardo pieštuko, kad būtų lengviau

    tai gerai. man nepatinka tai, kad 3 skyrius anksčiau buvo nemokamas, bet dabar jūs turite mokėti, kad gautumėte 3 skyrių ir kitus skyrius po 1 ir 2.

    Šis žaidimas labai šaunus, man patinka žaisti 3 skyrių, bet žemiau pateikiami „Draw“ klausimai. Klausimai yra kaip „Stickman“ patenka į tuštumą arba „Nežinau“ urvas 2. Klausimai „Paskutinis bosas“ žaidime „Draw“ kaip iš „Stickman epic 1 That The Questions“ geras žaidimas Tikiuosi, kad „Stickman Epic 4“ pasirodys geras žaidimas Sėkmės kuriant žaidimą ir sėkmės visiems šio žaidimo žaidėjams


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :