• (Android/iOS) Heroes Charge trișează monede infinite

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ trișează monede infinite ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Îmi place jocul, este grozav și amuzant, totuși am o problemă, jocul nu se va încărca decât dacă sunt conectat la WiFi, ceea ce nu s-a întâmplat înainte de a nu schimba setările sau nimic...

    Au început să joace acest joc pentru că au făcut publicitate unei recompense într-o altă aplicație pentru îndeplinirea unor etape. Am finalizat etapele, nu am primit o recompensă și sprijinul lor m-a acuzat că folosesc proxy și nu le respect EULA.Destul de amuzant, nu s-au plâns când am plătit 5 USD pentru un pachet de boost în joc. În afară de asta, este doar un joc de luptă cu eroi incomplet, mult mai rău decât altele pe care le copiază. Evita.

    Super

    Acesta este cel mai bun

    Grozav, deși cred că ar putea fi îmbunătățit puțin dacă permiteți oamenilor să schimbe articole

    Plictisitor

    Joc perfect. Dar, preț la mare scump.

    Lv $:&, h mmm mm Un m

    Am reînceput să joc acest joc..pe serv 204..și în fiecare zi am fost întrebat dacă vreau să mă întorc la o veche serv și că îmi voi pierde progresul. Întotdeauna am făcut clic pe nu, dar astăzi din greșeală am dat clic pe da.. Aș dori ca progresul meu de la 204 să fie restaurat, plz. Nivelul 39 și Vip nivelul 6.

    Cina cu pui este atât de distractivă și uimitoare!

    Joc grozav, fără reclame. Totuși, limitează timpul pe care îl puteți petrece jucându-l.

    Îmi place jocul.

    Ce reclame la acest joc arată distractiv, dar este un fel pentru bebeluși, deoarece este foarte ușor

    M-am plictisit după un timp. Jocul nu rulează în întregime pe tema 5 putere vs 8 putere. Mai degrabă rulează pe un joc de lupte pentru copii de 3/4 ani

    L - am jucat si a fost chiar fain....dar de cand s-a facut noua update nu imi mai place grafica. ..nu mai are farmec. ...pentru mine update - ul l- a stricat


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :