• (Android) Kingdom Rush - Tower Defense koder ubegrænset ædelstene

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder ubegrænset ædelstene ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kingdom Rush - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Med henvisning til min tidligere anmeldelse har jeg version 5.3.07 (når jeg er i betaprogrammet) installeret, og der er stadig en blå skærm ved opstart med den nævnte fejl, og jeg fortalte dig det (den som læser dette fra supportteamet) at jeg prøvede beta og normal ._. Opdateringsbeskrivelsen siger bogstaveligt talt, at du har løst et startproblem for Android 4 & 10. Jeg sagde, at jeg har 11 :v

    Kingdom Rush Vengeance, det bedste Tower Defense vender ...

    Fantastisk gameplay. Det største problem er, når jeg går til en anden app eller låser min telefon, når jeg prøver at åbne spillet, fryser det og viser enten en helt hvid skærm eller sort skærm. Det skete, da jeg tog telefonen, og jeg var næsten færdig med et niveau. Nu skal jeg starte niveauet forfra. Jeg har en Galaxy Note 10. Ret venligst, og jeg vil give 5 stjerner

    dette spil er virkelig godt. Bare et greb, når jeg spiller, er pauseknappen placeret på en sådan måde, at selv et blik på den med en finger vil udløse menuen. Kombineret med det faktum, at de to største knapper i pausemenuen er "genstart" og "afslut", bliver jeg alt for ofte sendt tilbage til kampmenuen midt i et spil. Ret dette, eller tilføj i det mindste et "Vil du virkelig afslutte/genstarte?" før jeg bliver smidt ud af et spil, jeg gjorde det rigtig godt. Edit: Det skete IGEN!

    Warhammer 40000: Lost Crusade

    Sjovt spændene fantasi fuldt med dårlig grafik

    Dette spil er mere enten at spille videoannoncer for at få diamanter (for udviklere fordel/indkomst) eller bruge dollars for at få en helt for at få 3 stjerner pr. niveau. Intet tårn med langsomt/is-angreb i tidlige spil for at give dig en balance mellem gameplay og fjender med høj sundhed/rustning og magisk modstand. Jeg vil aldrig anbefale dette spil til dem, der ønsker at spille et gratis fair strategi tårnforsvar. Udviklere bekymrer sig om at bruge dollars end at lave et fair gameplay. Vil afinstallere dette efter min anmeldelse.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :